Jak se platí?

1

Nezávazná rezervace

Klient se rozhodne byt nezávazně rezervovat. Dopisem nebo emailem požádá o nezávaznou rezervaci na sedm kalendářních dnů. Tato nezávazná rezervace se nezobrazí na webu.

2

Rezervační smloluva

Klient se závazně rozhoduje byt koupit. Podepisuje Rezervační smlouvu, která obsahuje i závazek podepsat přiloženou Kupní smlouvu a zaplatí nevratnou Rezervační zálohu. Tato Rezervační záloha se při podpisu Kupní smlouvy počítá jako první splátka kupní ceny.

3

Hypotéka

Nyní má klient dva měsíce na vyřízení případné hypotéky.

4

Kupní smlouva

Vlastník a Klient podepisují Kupní smlouvu.

4

Platba

Klient nebo banka převádí doplatek kupní ceny na bankovní účet vlastníka. Klient si může vybrat úschovce, ale ten musí být advokátem dle zákona o advokacii nebo bankou s licencí ČNB nebo notář. Pokud si klient vybere úschovce, hradí jeho odměnu a právní náklady pro změny a posouzení smluv.

5

Zápis na katastr

Vlastník odesílá Kupní smlouvu na katastr nemovitostí a nemovitost je převedena na klienta.

6

Předání nemovitosti

Byt se předává Klientovi po úhradě celé kupní ceny, v případě pozemku je ten předán úhradou celé kupní ceny.

7

Nemovitost je nyní plně ve vlastnictví kupujícího

V případě jakýchkoliv dotazů se neváhejte na nás obrátit...